Ben bebeğime 1buçuk ay olana kadar başka mama verdim ingilterede yaşıyoruz biz sürekli gördüğüm mama oydu herneyse sonra etrafımızdakiler sürekli aptamil vermemi söylediler ve bende 1haftadır aptamil veriyorum bebeğim 1ay 25günlük ve o mamayı vermeye başladığımdan beri beneğim çok fazla kusmaya başladı dediğiniz gibi neredeyse içtiği mamayın yarısını kusuyor gündüzleri okadar kusmuyor ama nedense geceleri çok kusuyor ben uyuduğum zaman birşey olucak kusucak boğulucak diye çok korkuyorum