4 aylık kızım var hem mama hem meme yapıyoruz tek göğüs emiyor çünkü ilave mecbur mama veriyorum. Canı isterse içiyor istemezse içmiyor nasıl düzene sokucam ? Mama kaşığı bile aldım gerek kaşık gerek biberon biberonla zorlanıyor emzikte emmiyoruz tutmamıştı. Nasıl yapıcam hem mama hem meme saatleri vardı biranda içesi yok zor 10 kaşık içiyor. Bazen hepsini 🧐 şaşırdım iyice aptamil kullanıyordum yaramadı bebelac kullanıyoruz sevdi bunu bitirince sma alıcam çok önerdiler 🙄