Ayın basından beri oğlum hasta önce bir haftayı geçen sürekli bir ateş sonrasında da döküntü oldu test geç yaptırmıştık influenza a cıktı. Başında doktor gördüğünde kulak enfeksiyonu da olduğu için antibiyotik vermişti dün de antibiyotik alerjisi dendi her yeri kırmızı dün alerji ilacı da verdim ama bugün dahada artmış gibi. Bu arada fena bi de öksürük cabası Bizim gibi bir süreç yasayan varmı çok bunaldim gerçekten ayakta duracak halim kalmadı😥