tasdemirrr kızlar bebeğim 1.5 yaşında ben çalışmak istiyorum eşim 3 de gidip gece 12 de geliyor bana çalışan anneler çalışmayı düşünen anneler akıl verebilir mi ? parasal olarak ihtiyacımız da var
Zeyzey133 tasdemirrr canım bende çalışmak istiyorum oğlum kreşe gidiyor kızım 8 aylik annem yakın ama ters oturuyor bana annemin ordak buraya sadece taksi var o yüzden nasil olacak bilmiyorum kızımı tamamen verip mi çalışsam diye düşünüyorum
Zeyzey133 tasdemirrr sizde 7 3 bir iş bulursanız anca öyle olur veya yakında anneniz varsa bakacak birileri kolay olur sizin içinde
tasdemirrr Zeyzey133 ay keşke olsa ama hep çalışıyorlar artık o saatlerde bir iş bulmam lazım mecburen
Zeyzey133 tasdemirrr kızım uysal durur annem alıp bakacak izinli olduğum günler alayım diyorum bu defa oğlum yanımda kızım yok haksızlık ne yapcaz bilmiyorum balla böyle