Gebelikten önce de tiroidim vardı ilaç kullandım hamileykende . Doğum yaptıktan sonra kontrole gittiğimde 6a yükselmişti ilk defa bu kadar yüksek gördüm ultrason yaptılar nodül çıktı biyopsi önerdi bebeğim küçük kimse yok diye cesaret edemedim yaptırmadım şu an ne durumda nodüller bilmiyorum ramazandan sonra gideceğim . Neyse sorum şu😅 tiroidlerim var diye korunmuyorum tutmaz gibi geliyor çünkü değerlerim 3lerdeyken hamile kaldım oda yumurta çatlatma , adet yapma ilaçlarıyla . Değerleri yüksek olup hamile kalan oldu mu ? Merak ettim