birerkekbirkizannesii MyDarlingSon biz yiyoruz yani bir gün öncesi tavuk sote yapıyorum ertesi güne kalıyor onu yiyoruz
Deletedmom_216 MyDarlingSon aslinda onerilmiyo et turu oldugu icin ama herkes yapiuo bunu. Onemli olan ilik bile olsa dolaba kaldirmak mis bunu bende yeni ogrendim. Hep tamamen sogumasini bekliyodum cunku bi gida muhendisi soylemisti hatta videosunda
hazale966 MyDarlingSon normalde et ve türevleri aynı gün tüketilmeli ama biz yiyoruz 3. Gün ve sonrası sıkıntı🤣
bahardg MyDarlingSon bende tantuni yapmıştım ikinci gün ısıtıp yemiştik genel olarak yiyoruz biz ama sürekli ısıtma bi kere ısıt tüket