Eylulzeynep8 5 yasindaki oglum sonuclari doktora randevu bulamadık Aile hekimi 10 gun sonra tekrarlayın demiş öyle deyince netten baktım korktum açıkçası. Anlayan var mı ?
Eylulzeynep8 ayisit Teşekkür ederim kötü birsey olmasın da daha önceki tahlilleri de böyleymiş ama doktorlar birsey demedi o zaman çok anormal değil demeki