bizanneyiz28 herkesin yaptigini dogru bulmak yanlis oncelikle..bu bebeklern henjz sindirim sistenleri gelismis degil.irmik zaten asiri siskinlik yapan bsey.6.5 aylik bebek tadım doneminde 1 yasina kadar ek gida donemindeler yani anne sutu veya formul mamalarina ek gida…amac doyurmak degil.siz o saatte bebegi beslemeniz yanlis.ayrica bebekler ac oldugu icn uyanmaz illaki 3 aydan snra bebeklerin gece beslenmesine ihtyaci dahi yoktur.her uyanmayi aclik zannetmeniz yanlis.bebeginiz bu aydan sonra bu sekilde dahada cok uyanacak,diş sireci baslayacak uyanacak.arkadslarnizn davranislarni bu sekilde benmsemek yerine farkli arayis ve arastrma daha dgru olur emin olun..bebek neden uyanir oncelkle bunu bi arastin.bebeğe aksam irmikli muhallebi vermeyin ama lutfen.bu bebek ek gida almadan neyle besleniyor?bebek bu uyanir..dis baskisi olur.dis ckarir.gece beslenmesine alistrmissnizdr.gece veskenmesini kesmemişsinizdr uyanir.uyanacakta..nesi yanliş kndiniz de bulablirsiniz🙏