Beraninannesii bu bayram ilk gün için birşey almadım, kot salopeti var oğlumun içine de bir beyaz badi üstüne de mavi tonlarında güzel bir oduncu gömleği var bir kere giymişti onu giydiricem yeter ☺️ ayakkabı alıcam sadece. Diğer günler değiştirmelik yeni 1 2 takım kıyafeti olsun diye aldım eşofman takımı tarzı kıyafetler. Lcw dan aldım ben ☺️