Asli_feyza Arkadaşlar merhaba iyi çeken elektrik süpürgesi önerilerinizi alabilir miyim bizimki bosch marka ama maalesef hiç iyi çekmiyor🤦🏼♀️
Sakura-chan Asli_feyza para sorun değil dersen dyson al . Fiyatı uygun olsun dersen grundig al onuda denedim halı bile kaldırıyor çok güçlü
Nekwam Sakura-chan wayy grundig hala yasiyo mu 🤔 Benim bildiğim o tüplü tv markasi küçükken vardi😂 Şaka bi yana Birinden daha duymuştum cidden o kdr iyi cekiyor mu 🙂
Asli_feyza Sakura-chan teşekkür ederim dysonu ben de düşündüm ama torbası küçük gibi geldi sanki emin olamadım o yüzden
Sakura-chan Nekwam annem dyson almıştı çeyize bende gittim grundig aldım yorumlara bakıp . Birde indirimleri takip etmiştim 2 yıl oldu 800 den 400 e düştü alıverdim. Ev taşıdım geçen gün yengem yardıma geldi . Grundig i kullanamadı bile o derece iyi çekiyo.
Ada1311 Maddi durumuna bağlı tabi satan şikayetlerini ıyi bilen ve kullanan birisi olarak söylüyorum. Philips marathon serisi , arnicatesla bunlar muhteşem
Sakura-chan Asli_feyza torbalı değilki haznesi var dolunca hemen boşaltıyorsun. Ayrıca ömür boyu garantili
Sinif177 Asli_feyza aile boyu arnica tesla premium kullanıyoruz. Ablamda kardeşimde kayınvalidemde görümcemde hepimizde aynı süpürge var.
CanAyAna Bütçe varsa Dyson alın ömürlük aslında parasının karşılığını yollar içinde veriyor bana sen deli misin bi süpürgeye o kadar para mi verilir diyen annem teyzem Ablam Hepsi aldı benden sonra memnunuz hepimiz