tubaaslann Merhabalar bebeğim 4.5 aylık ist Avrupa yakasında nerede sünnetini yaptırabilirim? Memnun kaldığınız yerleri paylaşabilir misiniz
alparslan14subat tubaaslann oğlum 13 aylık bugün yaptırdık bizde ilkadım sünnet kliniği şirinevlerde çok memnun kaldık biz tavsiye ederim
1bardaksu Fatih’te salih Selman hocaya yaptırdım ağızı dualı ve çok memnun kaldım.bir haftada iyileşti .Hastane fiyatlarına göre de çok uygun
_marsli_ 1bardaksu çok fazla şikayet var.. birinin çocuğu ölmş ve dava sürecindeymişler.. şüpheli ölüm ve kamu davasına dönmüş 😳 bizde fatih deyiz yakın diye baktım şimdi..
1bardaksu _marsli_ bende kardeşim de yaptırdı çok memnun kaldım.Yorumları okuyunca çok kararsız kalmıştım çok şükür hiç bir zorluk sorun yaşamadık.
canimsin Ben mehmet hatemide yaptırdım çok memnun kaldım hatta birçok kişide yaptırdı arkadaşlarımdan isterseniz bir araştırın
alparslan14subat tubaaslann muayene içerisinde 8000 tl bugün sünnetimizin 3.günü çok rahat ağrısız bir şekilde atlatıyoruz şükürler olsun ki 🤲🏻