Bebeğiniz nasıl oldu benimki de 4 ay 19 günlük öksürüyordu mustela göğüs balsamı bu sorumu çözdü şuan sadece geniz akıntısı var zaditen ve cortair kullanıyoruz burun spreyi sterimar aldım hipertonik günde 2-3 kez yapıyorum ve akıntının yoğunluk durumuna göre bir kaç kez basınçlı serum fizyolojik yapıyorum etkili geniz temizliği için basınçlı serum fizyolojik işe yarıyor (abartmadan) hırıltı olduğu zaman direk mama anne sütü ne kullanıyorsanız hemen verin hırıltıyı rahatlattığını göreceksiniz. Öksürük için bir başka doktorumuz Prospan vermişti 1 yaş altı günde 2,5 ml bitkisel bir şurup ama bunu doktorunuza danışın önerirse öyle kullanın. Bize 5 gün demişti ben 3 gün verdim. Ama mustela kesinlikle işe yaradığını düşünüyorum sırtına göğsüne ayaklarının altına deneyin