oykununanneesi Bu ataklar ne zaman bitiyor öldüm artık bu nedir ya bi bebek yarım saat de mi uyumaz ne gece ne gündüz
luna93 2,5 aylikta boyle bir sey var mi acaba Su yasadigimiz atak mi? Aglamalar-huysuzlanmalar-bir turlu huzura kavusamama
nurbahar33 luna93 2. ayda yaşadım 3.5 ayda yaşadım 6. ay komple saat başı uyanmatka geçti 7.5 aylık hala aynı halaa saat başı . o kadar dikkat ettim memede uyutmadım kendi memesiz yatmaz oldu çok yoruldum çok
busekena Umudu tükenen bi anne olarak benden de selam olsun size aynı dertteyiz hepimiz 3 ayda geçeceğine de hiç inanmıyorum artık
oykununanneesi hubaozbas bebekten bebeğe değişir ama benim kızım kırkı çıkınca daha da delirdi kolik oldu kolik bitti atak başladı atak bitti hasta oldu derken asla düzene girmedi uykuları. Yani aslında hiç bi zaman bitmiyor. 3 yaşına kadar çekicez sanırım