Kızım 11 aylık ve ağır bir üşütme geçirdik 10 gündür falan hasta idi serumla kendine geldi ama hiç iştahı yok doktorumuz zinco yazdı ama hiç faydası yok sürekli beni emiyor ve yürümenin de etkisi ile iyice zayıfladı pofuduk kızım sıska olmaya başladı her gören aaaa ne kadar zayıflamış demesinden iyice stres oldum lütfen yardım edin neler yapabilirim sadece arada şehriye çorbası içiyor başka bişey ağzına almıyor ilaçlardan dolayı iyice tiskindi herşeyden 😢😭