Merhaba arkadaşlar kızım 5 ay 26 günlük 4 gün sonra 6.ayımız doluyor 7.aydan gün almaya başlıyoruz.Fakat kafamı karıştıran birşey var 6 aylık diye söylendiği için 2 numaralı mamaya ne zaman geçeceğim konusunda tereddüt ediyorum.Bilgisi olan yardımcı olabilirmi lütfen.şimdiden çok teşekkür ediyorum 🙏🏻