theAna benim kızımın da öyle tıp dilinde adı biberon çürüğü . Aslında kan ilacı emzik falan yaptığı tam kesin değil anne sütü gece ağzında kalıp aşındırma yapıyor veya genetik de olabiliyor . Benim kızımın ön dişlerin yanı tamamen incelip kırıldı. Sedasyonla kaplama yapıyorlar ama korkuyorum. Ankara’da çocuğun biri sedasyon sonrası uyanmamış onun da dişleri yaplılıyormuş. Eğer kızım için bir şeyler yapmazsam ön dişlerine sıçramış ne yapacağımı şaşırdım/