Ne yapsam uyandıramıyorum ilk günden beri baya zorlanıyoruz uyandırırken. 8 günlük oldu.Yüzünde hafif sarılık ve gözlerinin içinde var diye ilk günden beri. Şekeri, kilo alımı ve kakalı çişli bez alınca test filan yapmadılar sadece her ihtimale karşılık sabah aksam 30cc mama önerdiler hem emzir hem mama ver diye simdi sütüm arttı baya her sağdığımda 60 cc yakın cıkıyor hemde emziriyorum ama 8. Gün oldu hala yüzünde devam ediyor sarılık. sağlık ocağındaki hemşire 1,5 saat uyandırmak yerine 45 dk ya düşür dedi ama uyandıramıyorum ne yapsam herşeyi deniyorum. Sıkıyorum topuklarına vuruyorum banamısın demiyor. Gene 1,5-2 aaatin sonunda gene uyanıyordu ne yapsam acaba sarılığıda kafama cok takıyorum korkuyorum 😟