pnrkrdz kullanım mı etkiliuor bilmiyorum bebeğim ilk doğduğunda tek göğüs emiyordu yaklaşık iki aya kadar her gün emzirir gibi tek göğsümü sağdım sonra o göğsümü de tutunca bi yere gidecekken sağmak için alıyorum ama asla süt çekişi yok süt sıkınca geliyor güzel ama pompayla olmuyor ve akıtıyor yani belki çok kullanıma bağlı olabilir ama yorumlarında da düşük puan filtreleyin benim karşılaştığım sorunlarla karşılaşmışlar hep siz ne için istiyorsunuz sürekli sağım mı yoksa arada bir mi