Kizlar bebeğim iki aylık emzirirken bebeğim bazen 5-10 dk sonra bırakıyor ya da uyuya kalabiliyor. Göğüsüm tam bosalmiyodur sanırım ozamanlar. Birdahaki emzirmede öbür göğüse geçmeli miyim yoksa yağlı sütü aldığından emin olmak için aynı göğüsu mu vermeliyim?