Bnsu14 Herkesin kendi fikri vardir belki bebegim 3 yaşını geçti yazdan sonra 2. Gebeligi planliyorum allah kismet ederse oglum 4ü gecmis olacak eylulde de kreşe başlatacağım. Acaba huyu degisir mi simdi de zor cok hareketli ara ara şımarıklklar yapıyor tek cocuk oldugu icin mi böyle acaba kardesi olsa tüm ilgi onda olmasa nasıl olur diye düşündüm ya da bizi cok daha mı zorlar?
yavrukusunannesi Bnsu14 benim kızlarımın arasında tam 3 yaş vardı . Ben çok zorlandım büyük kızım bize buz yutturdu .görümcemin kızların arasında 4 yaş vardı onunkide çok kolay oldu ablası büyüttü resmen çocuğu. Çocuklada alakalı olabilir ben çok yoruldum bu süreçte bunaldım
Kdz Bnsu14 şu anlık tek çocuk 🤭 oğlum her yemeği yediğinde çişini öğrendiğinde kendi kendine uyuyup oyun oynamaya başladıktan sonra olur inşallah bı çocuğum daha
lucifermorningstar Bnsu14 Tek çocuk bence. Kızımı büyütüp kendimde hayata karışmak istiyorum artık hayallerim var onları gerçekleştirmek istiyorum. İleride kararım değişmez ise tabii.
Elifatm1 lucifermorningstar bende aynen bu fikirdeyim. İleriye dönük planlarım var. Fikrimin değişmesini istemiyorum. Umarım değişmez 😊
bisenakillisinzaten Bnsu14 kızlarımın arasında 2.5 yaş var. Bazen zorlanıyorum.bazen kolay oluyor sonuç olarak iyi ki olmuş
huysuzcivciv Bnsu14 cocuklarimin arasi 2 bucuk yaş. Simdiki aklım olsa kesinlikle tek cocuk derdim. Tam buyutmus okula göndermiş rahat edicekken tekrar başa dönüceksiniz. Gerçekten diyorlar ya tek cocuk hiç cocuk diye bencede öyle. Nekadar zor olursa olsun tek cocuk cok rahat.
incinare Bnsu14 oğlum üç yaşındayken kızım doğdu elbette üç yasindan sonra zaten çocuklar inatlasiyorlar bu bir dönem ben de iki çocuk isyiyordum oglum okula başlayınca kızımın bebeklik dönemi biticek dört yaşında olacak oğlumun ilk iki okul senesi çok önemli o arada onla ilgilenirim sonra kızım okul çağına gelicek bence en ideali 3 yaş
acimavi Bnsu14 ben iki çocuk düşünenlerdenim. Kızım 4,5 yaşını geçti, 2 kardeş arası ideal bulduğum yaşı kaçırmış olsam da bir süre daha 2. çocuğu yapma fikri aklımın bir köşesinde duracaktır. Yapar mıyız, nasip olur mu, Rabb im ne verir bilemiyorum tabii
Elifatm1 lucifermorningstar çevre baskısı yemeye başladım bile. Tek başıma desteksiz baktım oğluma. Gelip bakımında yardımcı olacak mısınız diyorum cevap yok 😂
26merve26 Bnsu14 bence de 4 yaşta biraz durulma oluyor benimkilerin arası 5 yaş 1 buçuk ay ama keşke diyorum 4 olsaydı çünkü büyük oğlum anaokuluna başladığında bebeğim çok küçüktü ve çok yıprandım o süreçte biraz kendini toparlamış olsaydı daha kolay olacaktı yani ikiside evdeyken biraz büyüse iyi olur gibi çünkü anaokulu gerçekten katılım gerektiriyor veli olarak bitmiyor o günü bugünü bide gurbet olunca ha dedi mi kimse gelemiyor Buda bizi çok zorlamıştı
whiteblack Bende tek çocukta kararlıyım hep bi kızım olsun isterdim Allahm da gönlüme göre verdi çok şükür Rabbim olmayanlara nasip etsin şu mübarek ramazan günde arayıpta bulamayan ne çok insan aramadan bulupta değer bilmeyen çok insanlar var
whiteblack Elifatm1 aynı canım bende tek başına büyütmüşüm kaynana bakmaya bile gelmedi ordan diyor tek çocukla olmaz çocuk kardeş ister bende biz düşünmüyoruz başka çocuk dedim sustu
Elifatm1 whiteblack ben istemiyorum dediğimde ikna çabaları devam ediyor ama eşim istemiyor deyince seslerini kesiyorlar. Nasıl bir kafa yapısı bu anlamıyorum.
whiteblack Elifatm1 anasının adı diye tutturdu koydurtmadım ama hamile bir kadına ve lohusa anında insanların davranışları unutulmazmış asla unutamıyorum o tutumunu eşimin ki hala aynı kafada o yüzden yapmam bir daha çocuk