Benim de başıma gelmişti aynen aradım müşteri hizmetlerini isterseniz kullanın isterseniz imha edin dediler . Yani bir nevi hediye ediyorlar size ama isterseniz içiniz rahat olsun diye hani kul hakkı falan olmasın diye siz yine müşteri hizmetlerini arayın suç sizden çıksın ama geri istemiyorlar