meleksalpci bebek ay aralığımız aynı .Benim de arası çok azdı .Ona rağmen ilk doğuma göre iyiydi çok şükür daha çabuk ayaklanmıştım .Bence ilk doğumumda aşırı hareketsizdim ikinci doğum sürecinde kızım vardı diye hep hareket halindeydim bu bir etkendi .Tamamen kişiden kişiye durumdan duruma değişen bir şey bence .Elinizden geldiğince pozitif düşünmeye çalışın .