Handeeeeee Arkadaşlar anneme 6 Şubat’ta endoskopi yapıldı hala biyopsi sonucu çıkmadı. Bu kadar uzun mu sürüyor sonuç çıkması?
dayes Handeeeeee evet ben de 1 ay kadar sürdü diye hatırlıyorum. Sonra hastaneden gidip almıştım gidip sorun isterseniz
Seyma2534 Handeeeeee hastaneye göre değişir bence benim kızım Elazığ’da oldu normalde sonuçlar 70 güne çıkıyomuş ama ek ücret ödersen 15 güne çıkıyormuş biz ek ücret ödeyip 15 güne çıkartmıştık
dayes Handeeeeee yok sorundan kaynaklı olduğunu sanmıyorum zaten geç çıkan bi sonuç. Çok geçmiş olsun hayırlı sağlıklı haberler alırsınız inşaallah
Handeeeeee Seyma2534 hadi ya ilk kez duydum belki üniversite hastanesi falansa ondandır sizinki bizimki normal devlet hastanesi çok kapsamlı değil