19 aylık oğlum gecen ay sütten kestim bsyler yer die cnku hiçbir şey yemiyordu yalnızca her an meme doktorda azaltarak kes demişti direk kestim bende
Sabah akşam bi biborun süt vermeye başladım kemik gelişimi için falan şimdi de hep o sütü istyr yemek yemiyor ağzını açmıyor atıyor hep korkuyorum hasta olacak güçsüz kalacak die lütfen yemek sevdirebilen var mı byle bebegıne yardımcı olun