agustosta Kızlar özel bir durumdan dolayı olması gereken zamandan önceye veya sonraya almak için ilaçlar varmış. Kullanan veya bu konuyla alakalı bir fikri olan var mı acaba?
Deletedmom_897 agustosta Adet geciktirici kullandım ben tatil doneminnde ama keşke kullanmasaydim dedirtti baş dönmesi ve mide bulantısı yaptı her gün 3 öğün alıyorsun bıraktığında direk regl oluyorsun benim kullandığım progestandı.
femay agustosta çok önemli bir durum yoksa asla tavsiye etmem. Yakın bir arkadaşım çok fazla kullandı doktor hormonların çok dengesiz gibi bir şey söyledi. Yaklaşık 1,5 yıldır çocuk istiyorlar ama doktor bu ilaçlara bağlıyor olmama nedenini.