Kızlar 7 aylık oğlum var. Sallarken olsun, emzirirken olsun çok terliyor kafası. Yastık baya baya ıslanmış oluyor. Böyle oluncada teri soğumasın diye uğraşıyorum hasta olmasın diye ama malesef bazen olmuyor. Şimdi de hasta olacak gibi.. önlem olarak ne yapabilirim. İlerlemeden.. iki soru sordum ama teşekkür ederim şimdiden ☺️