Kızlar geçen hafta perşembe günü verem aşısı olduk o günden sonra bebegımde degısıklıkler oldu sürekli ağlıyor 1 hafta içinde 3 kez acıle ve normal polikinlige gittik ve bi sonuca varamadık huysuzluk aşırı ağlama ve gaz problemi olan var mı ne yapmam gerekıyor yaşayan varsa yardımcı Olabılır mi ?