Losyonunu bilmiyorum ama ıslak mendili çok kuru geldi bana aşırı saçma bulduğum bir ürün oldu eşimde bolca almış hala bitmedi sevmiyorum. Her firma her ürünü üretemiyor bence. Ben penaten kullanıyorum tüm ürünleri var herhangi bir alerji vs durumu olmadı tavsiye ederim