Annecik-06 Kızlar kırmızı biber turşusu yapayım dedim Ocak‘ta 3 4 dakika haşlayın diyordu ben de öyle yaptım kavanozlara koydum 1 gün geçti ama biberlerim çok sert diri onlar daha sonra yumuşar mı acaba ne yapabilirim