Kızlar bebeğim az kilo aldığı için mamaya başladık aptamil önceden aldığımız için evde duruyordu onu kullanıyorum hangi mama güzel kilo aldırıyor hipp markası iyi diye biliyorum ama ona da az kilo aldırıyor diye duydum kullananlar varsa bilgilendirir misiniz yada başka marka kullanıp kilo alımı iyi olan mama varsa ?