Merhaba Anneler bebeğim az kilo aldığı için mamaya başladık 7 aylığız doktoe kaşıkla ver dedi meme reddi yapmaması için kaşıkla zor olduğu için şırınga ile veriyorum biberonla verirsem beni emmeyi tamamen bırakırmı ? şıeınga ve kaşıkla verdiğimde mama hep kalıyor bitmiyor 120 cc vermem gerekinden 90 cc veriyorum oda kalıyor