merilla1 Haftaya 40mız doluyor kızımla. Agdaya gitmeyi düşünüyorum ağrım kalmadı. Sezeryan yerimi hissediyorum ama agirmiyor. Siz ilk ne zaman gittiniz? Sizce bi sorun olur mu, jiletle mi alsam?
seymackk merilla1 jiletle almanızı tavsiye ederim canınızı acıtacak şeylerden kaçının, hem acı hissetmeniz sütünüzü bile etkiler hemde dikişleriniz için riske atmayın derim
merilla1 seymackk canım o kadar tatlı değildir ya belki dikiş yeri hariç yaptirabilirim diye düşünmüştüm