higibey4257 3 ay 20 günlük oğlum ilk 3 günlük tuttum sonra regl oldum dün tuttum biraz zor oldu ama akşama doğru sütüm azaldı gibi gerçi bebegim de uyudu o saatlerde simdiden sonra tutsam mi bilmiyorum siz napiyosunuz
beyazzkuguu higibey4257 bebeğiniz daha çok küçük ek gıda almıyor. Ben tutuyorum kızım 10.5 aylık ama ek gıda alıyor çok zorlamıyor o yüzden
yenianne01 higibey4257 dinen emziren ve hamile kadının Tutmama ruhsatı var ben 4 çoçuğumdada emziririken ve hamileyken tutmuyorum ki tutamamda elim ayağım dökülüyor sütüm azalıyor vs. Ruhsatımızda var zaten emzirme sürrci bitince borcumu tutuyorum zaten
cansusrgl higibey4257 benim bebeğim de 5 aylık mama takviyesi yapmama rağmen tutamıyorum çok gergin oluyorum sütüm iyice azalıyor bebişime eziyet olacağına tutmayayım bu sene dedim valla seneye inşallah
likeli higibey4257 bebeği 6 aydan küçük annelere oruç tutmayı önermiyor doktorlar. Dini boyutunu bilemiyorum bilen yazacaktır.