Pirasalipuding Obsesifkompulsifbozukluluk genel olarak antibiyotikler açıldıktan 10 gün sonra kullanılmaz ve doktor yazmadan kendiniz kullanmayın bence
Obsesifkompulsifbozukluluk Pirasalipuding zaten dr yazdı ama ben ilk rengi nasıldı hatırlamıyorum kullanmasam da olmuyo antibiyotik yarıda bırakılmıyo
HacerErdogan Obsesifkompulsifbozukluluk 10gunden sonra kullanılmaz doktor kaç gün için dediyse için 5 7 10 gün diye demiştir illa ki
OLaaBalito_ Obsesifkompulsifbozukluluk beyazdır genellikle sararmışsa bozulmuştur. Dolapta bekletmemişseniz. Normaldır bozulması vermemeniz en sağlıklısı geçmiş olsun 🌸
Obsesifkompulsifbozukluluk OLaaBalito_ dolapta saklıyorum ve 6. Gün bugün anlamadım bende 3. Günden beri dikkatimi çekti aslında ama normaldir dedim
OLaaBalito_ Obsesifkompulsifbozukluluk tortulanma koku var mı peki. sağlık ocagı yakınsa doktorunuza danışabilirsiniz şimdi verme dedik ama bozulmamışsa vebal olur siz en sağlıklısını yapın içiniz rahat olsun 😍
OLaaBalito_ Obsesifkompulsifbozukluluk Bozulma olmamış verdiyseniz endişe etmeyin ama eczaneye sorun muhakkak etkisini kaybetmiş olabilir.
HacerErdogan Obsesifkompulsifbozukluluk ilk defa mı kullanıyorsunuz antibiyotik anlamadım günden gine rengi döner yani normal
Obsesifkompulsifbozukluluk OLaaBalito_ aradım aldığım eczaneyi normal dedi atmayın diyo 10 günü geçerse direkt çöpe atın