benim bebeğim üç hafta gelişim geriliğiyle 36+3te 2100 gr 46 cm doğdu.Mama+meme gidiyoruz bugün tam iki aylık oldu 20snde iki ay aşısı var o günde kontrole gidecez.1. ayında 3100 gr olmuştu bu ayda o kadar alır inşallah.Doktorumuz kilo alımı gayet iyi nasıl beslediyseniz o şekilde devam edin dedi.emzirdiğiöde bazen iki bazen tek meme emiyor.mama içtiğinde de bazen 120 bazen 90-80 cc veriyorum kafasına göre takılıyor :)