Bebeğim 2 ay 10 günlük mama+meme gidiyoruz. Baştan beri hipp combiotic kullanıyoruz çok memnun kaldık. Memeden sonra 90cc hazırlıyorum normalde zorlanmadan bitirirdi.Fakat 3-4 gündür içmek istemiyor. Zorlamak istemiyorum ama aç kalır diye endişelenip zorluyorum 60-70 cc anca içiyor.😏Hem kaşık hem biberon denedim ikisinde de olmadı. Başka mama denemek istiyorum Öner’iniz var mı? Özellikle hippten geçiş yapan anneler yardımcı olursa çok sevinirim 💕🌸