kızlar yüzüme bir bakın, önceden hiç böyle değildi makyajsızda makyajlıda pürüzsüz dururdu şimdi böyle pütür pütür gözenekler çok belli, öyle pek sivilce leke yok ama bu gözenekler çok kötü duruyo ya nokta nokta delik gibi yani ben ne gibi bir ürün kullanabilirim acaba yüzüm böyle pürüzsüz dursun bakın sivilcesiz lekesiz değil sadece o pütürlük ve gözenekler olmasın. Birde çok kurumaya başladı ne kadar nemlendirsemde aşırı kuru ya özellikle burnum :( baz veya gözenek sıkılaştırıcı mı yoksa hyaluronic asit mi kullanmam lazım :(