merhaba hanımlar. ben 35 haftalık doğum yaptım bebeğim 1 hafta kuvözde kaldı. taburcu olduğunda resmen hiçbir şry bilmeyen bir anneydim. meme ucum olmadığı için hastane silikon uç önerdi. sağım yapıp verebileceğimi söyledi. ben de dedikleri gibi yaptım ama bebeğim çok güçsüzdü başta memeden hiç çekemedi bile. o dönem sağıp biberonla besledim. 1. ay canıma tak etti yorulmuştum. meme uçlarım yara olmaya başlamıştı. ayrıca çevre baskısı da var kayınvalidem böyle yaparsan sütün artmaz emzirmeye başla diyip duruyordu. ben de zeynep kamile emzirme hemşiresine gittim belki memeyi tutturabilir diye. çok canım acıyarak tutturmaya çalıştı bi şekşlde ama bebek 2 çekip bırakıyordu. ağzından kayıyordu. zaten küçücük bir şey. eve geldim annemle denedik ama bebek resmen çatlıyor. kilo kaybı olur sarılığı artar diye kendi yöntemimize geri döndük. şimdi 2 aylık oldu silikon uçla nerdeyse artık hiç vermiyordum çünkğ çok yara yaptı. kan topladı göğsüm sağarken kan akıyordu süte karışıyordu artık siz düşünün. o sıra silikon ucu komple bırakmış oldum canım acıya acıya sağım yaptım verdim. şimdi 2. ayına girdik eve özel emzirme hemşiresi tuttum. mastit olmuşum göğüs ucu yaralarından enfekte olmuş. silikon uçla emzirtti bebeği memem boşaldığı için rahatladı ama ben evde kendim yapamıyorum. sütlerden dolayı ıslanıyor uç sürekli kayıyor. eskisi gibi yara olmak üzere yine çok acı var. ayrıca hiç konforlu değilim. bebeği tutarken rahat değilim dışarda emzirebilecek kadar rahat ve güzel emziremiyorum. nasıl yapacağımı bilmiyorum. resmen bebeğime süt vermekten nefret eder oldum. şimdi sağım yaparken de çok ağrı duyuyorum. bir sürü yöntem deniyorum ama bebeğim kendisi memeyi direkt tutmadıkça geçmeyecek gibi. silikon uç çok yara yapıyor. sağım yapmaj kabloya bağlı yaşamak demek. gün içinde sürekli sağım yapıyorum dışarı çıkamıyorum. 2 aydır sadece hastaneye ve 1 kere de avm’ye çıktım. bebek bakım odasında sağarkm ne de olsa diyip ama burnumdan geldi. kendimi pis bakımsız terli hissediyorum. sütyen giyince yapışıyor canım yanıyor. napıcam ben çok bunalmış hissediyorum benimle aynı şeyleri yaşayan var mı