enesburak Bebeğim ay sonunda 10 aylık oluyor işe başlayacağım. İlçe hastanesinde çalışıyorum ve merkeze inmem için araç yok o yüzden süt iznimi haftada 1 gün olarak kullanacağım. Sağım yapamam sadece sabah akşam emecek sütüm kesilir mi böyle bir durum yaşayan var mı ?
Tugba19_ enesburak sağım yapıp süt torbasında dolapta durdurabilirsiniz içeceği kadarını ısıtıp ısıtıp içirir bebeğinize bakan kişi .ama direkt ocakta ısınmayacak cezvede suyu ısıtıp biberonla cezvenin içine koyup ılıtsın.
tugces09 enesburak anlamadım ilçe hastanesinden merkeze nasıl araba yok? Bende sağlık personeliyim kızım 7 aylık olunca ise baslayacagim. Sabah zaten emzirerek gitcem her ihtimale karşı da önceden sütümü sağıp dolaba stok yapıyorum. Öğle arasında da gelcem emzirmek için. 1 gün çalıştım geçen ay mesela, sabah emzirip gittim saat 1 bucuga kadar eve gelemedim iş yüzünden. Sütüm akmaya baslamisti artik. O yüzden pompayida yanımda götürüp ASM nin emzirme odasına sagmayi düşünüyorum müsait bı zamanim olursa
enesburak Tugba19_ artık sağımda çok sütüm çıkmıyor bir de oğlum biberon tutmuyor zaten gün içinde bir iki defa emiyor ek gıda aldığı için
enesburak tugces09 merkeze 55 km ve minibüs dolmayınca araç kalkmıyor yani belli bir saati yok. O yüzden işten 1.5 saat erken çıkmamın bir anlamı olmuyor idare bir tam gün olarak izin kullandırıyor bu yüzden. Benim oğlum 9.5 aylık şu an işe başladığımda 10 ay olacak yani öyle şakır şakır mememden akacak sütüm yok.
Sevdebet Benim oğlum 2 yaşında, halen emiyor. Bende sizin gibiyim sabah emziriyorum işe gitmeden. Akşam eve gittiğimde emziriyorum. Gece emmeleri de devam. süt kesilmiyor, sadece emme sıklığı azaldığı için süt üretimi azalıyor.
tugces09 enesburak anladım farklı yerde oturuyorsunuz isyerinizle. Bütün gün emzirmemek size sıkıntı verecekse göğüs dolgunluğu süt akması gibi günde 1 kere sagabilirsiniz rahatlamak açısından.. Allah kolaylık versin şimdiden