Miha45 bu senenin ramazan postunuda ben başlatayım. ramazan hormon döngüsünü etkiliyormus beslenme ve uyku düzeni bozulduğu için. içim şişti gel iki gözümün çiçeği🤣
damlaasel_ Miha45 aynen öyle normalde doğumdan sonra bır duzensızlık oluyordu ama bu sefer 10 gün oldu 😀😀😀 stres yapınca daha çok gecıkıyor
Birdunyabircennetannesi Miha45 5 gün oldu gecikeli ve leke leke geliyor sadece Günlerdir oruç tutamıyorum bu lekeler yüzünden bi geliiiii bi gidiiiii Ama adet asla olamıyorum kaç kez test yaptım korkudan Çatlayacağıııım
gulten01 Birdunyabircennetannesi Selamlar 3 gündür bende de lekelenme şeklinde geliyor ama devamı olmadığı için ben tuttum ay umarım kabul olmuştur orucum😁
Birdunyabircennetannesi gulten01 Günlerdir tutmuyorum maalesef Kahverengi leke bile gelse tutulmuyor canım sordum her yere
Miha45 bi ara belirtilerim oldu dedim tamam olacagım olmadım 1 haftadır bi sinir geliyoki bazen sormayın Allah hepimizin yardımcısı olsun🤣
Alparslanim1 Miha45 merhaba adet oldunuz mu acaba bnmde belirtilerim vardı bi anda gittiler 10 gün olfu gecikeli hala yok
kirazz55 Miha45 yaaa ondan mı bu gecikmeler bende Bi tuttum Bi bıraktım Bi tuttum Bi bıraktım daha beter oldum ilk gün tuttum sonra zatürre oldum ilaç kullandim sonra tekrar tutmaya başladım demekki ondan oldu bu gecikmeler
Gmz40 asellinaninannesiii benimde 25. Günüm doktora gittim ultrasonla baktı gebelik gorunmuyo dedi ama ben çok korkuyorum
miray31 Miha45 ay bende de aynı durum var. Böyle olunca bakayım buralara bi dedim sizleri görünce rahatladım biraz 😅 ay stres oldum ama olsam da rahatlasam hamilelik şüphem yok ama olmayınca insanın kafasında bir sürü tilki oluyor
asellinaninannesiii Gmz40 Benimde 22 . Gün. Bende gittim gebelik yokmuş , 2 3 . Test verisim😅😅hormonlar değişiyormuş ramazan da normalmiş. Ama benimki 1 de olması lazımdı daha tutmamistik bile, oruçtan sonra detaylı kontrole gideceğim.
Gmz40 asellinaninannesiii ayyy inşallah ramazandan dolayıdır mevsim gecişi falandır 😒aynı durumu yasamiz olmamız biraz rahatlattı siz nasil korunuosunuz
asellinaninannesiii Gmz40 Pezervatif ile , evet merak etmeyin , korkmayın bence , stres yaptıkça gelmiyor 😥😥