Papatya-eylul88 mybeautifulchildren devlet hastanesinde baygınken oldum hiç bisey anlamadim bile.15 dk uyudum uyandim gibu oldum.korkulcak bisey yok.
mybeautifulchildren Papatya-eylul88 çok geçmiş olsun size de daha sonrasında rahatsizliginiz tekrarladı mı peki
mybeautifulchildren hilal139120 teşekkür ederim birde tahin ve muz çok iyi geliyor diyolar onu birde deneyeym olmazsa 🌸
yigitinannesiiibu mybeautifulchildren endoskopi oldum aşırı korkuyodum ama sıkıntısız geçti gastrit çıkmıştı şimdi tekrar olacağım şikayetlerim asla geçmedi sürekli bulantı ve ağrım var ne yesem dokunuyo illallah ettim ilaçlar fayda etmez mi etmiyor 🙁
mybeautifulchildren yigitinannesiiibu evet ya ilaç bile fayda eetkiyor mide ağrısına 😔 ne yesem dokunuyor