Merhaba arkadaşlar ,
35 günlük anneyim ilk günden beri meme ucum yara ara ara acı hafifleyip geçiyor son bir kaç gündür de göğsüm şişiyor ve çok acıyor sadede bir gece inanılmaz üşüme ve titreme yaptı emzirme sürem uzarsa göğsümde topaklanmalar oluyor kalan sütü sağım yapamıyorum göğüs ucu yarasından dolayı Mastit olurum diye de cok korkuyorum dün gece çok şişmişti göğüslerim yaşayanlar oldu mu durumu doktora gitsem bu aşamada ne yapılabilir acaba