Hayırlı sabahlar başlıktan anlaşılmak üzere bir sorum var güzel anneler. Bir ağrı kesiciden dolayı yan etki yaptı vücudum komple kasinmaya başladı doktor da bir krem ve alerji ilaci verdi gece 1 defa ztn uyku getirecek dedi 14 gün boyunca iç dedi şuan 5 6 gündür içiyorum ama 4 gündür regl gecikmesi oldu sizce bu alerji ilaci regli geciktirir mi?