Kaylamom biz yeni başladık ek gıdaya. Beşinci günümüz ben tecrübesizim yorum yapmak pek bana düşmüyor ama doktorum şöyle dedi: fakirin çocuğu yer, yemek zorunda. Bir şeyi sevmiyor demen için 40 kuralı uygula. 40 ta keramet var dedi. Bir şeyi kırk kere söylersen olur mantığı gibi. Felsefik bir kadın biraz. Yemedi mi vazgeçme başka gün tekrar ver. Tekrar ver tekrar ver. Araştırma varmış sosyoekonomik durumu kötü ailelerin çocukları daha çok yiyormuş. O yiyeceğe mecbur alışıp yemek zorunda kalıyormuş. Sakın evham yapıp abartma yemeği şekilden şekile sokma dedi. Lezzet arttırıcılar yasak şeker tuz vb. İlk 9 ay zaten tadacak doymasını istemiyorum. Bir tatlı kaşığı yese yeter üzülme diye uyardı. Beklentimiz yemeği öğrenmesi sofrada oturması dedi. Belki içiniz rahatlar sizin de. Sağlıkla büyüsün bebişiniz inşallah 🙏🏻🌸