Kaylamom benim oğlumda şuan 11 aylık kesinlikle ek gıdayı reddediyor, sadece mama içiyor. doktorumuza götürdüğümde kimi bebek 2-2.5 yaşına kadar mamayla beslenir kimisi ek gıda sever onla beslenir tamamen çocuğun yapısına bağlı dedi sen mamasını düzenli içirmeye bak dedi. minimum 4.5-5 saatte bir en az 200 ml içtiği sürece bir sıkıntı olmaz korkma dedi