Biz ilk günden beri hem mama hem meme ile ilerliyoruz sarılık ve kilo kaybı vardı. Mamayı şırınga ile verebilirsiniz dediler ama biz yenidoğan ağzına uygun biberon ile verdik anne memesine benziyor, 2 aylığız hala biberonla içiyor mamayı, memeyi de reddetmedi, hem meme hem biberon alıyor. Bence beslenmesi çok önemli nasıl rahat alacak ise öyle verin alışır diye vermemezlik yapmayın. Hatta benim başlarda göğüs ucum yoktu mecburen silikon uç kullandım yani çocuk meme ile hiç temas etmemişti 1 ay sonra ucu çıkardım direkt aldı memeyi.