Bebeğim 17 günlük.sağdığım sütü ve mamayı neyle vereceğimi şaşırdım 😔😔 enjektörü kabul etmiyor ağlıyor ,serçe parmağımla enjektörü veriyorum o şekilde alıyor ama oda biberona benzediği için emzirme danışmanı yasakladı.ilk günler yanlışta olsa biberon verdim onunla içiyordu benide emiyordu ama alışır seni istemez dedi onuda veremiyorum.kaşık biberon denedim oda olmadı.emzirme destek sistemi aldım onuda çocuğun ağzına tutturmak mesele….ianın 17gündür delircem…siz nasıl veriyorsunuz ? Kilo alımı sınırda günlük 20 gr almış üzülüyorum 🥺