dlraaa 3 yaş 4 aylık oğlum 1 aydır hiç öğlen uykusu uyumadı bıraktı diye çok üzülüyorum çünkü bu düzeni hiç sevmedim sabah 7-8 arası uyanıyor gün içinde asla kendi kendine bile uyuyakalmıyor (çok yorulsa bile)Akşamüstü saçmasapan şeylere ağlıyor huysuzlaşıyor.Akşam yemekten hemen sonra yatırıyorum en geç 8’de.Kreşin psikoloğuna danıştım bu yaşlar bırakması için normal dedi ve gecede 12 saatlik bi uyku güzel bişey dedi ama gel gör ben hiç memnun değilim akşam bu kadarda erken yatması bazen sorun oluyor.Misafir varken uyumuyor mesela bide bi yere gidince oldukça erken kalkmaya çalışıyoruz 😏