selinkumsal10 5 aylık bebeğim az önce yataktan düştü alnında biraz kızarıklık oluşmuş morarmaya doğru gidiyor sanki.. Sanayağ sürdüm buz tuttum ama pek tıtmuyor zorlandım başka önerisi olan var mı
gunesim61 selinkumsal10 tabi doktora götürün ama zeytinyağ sürün morluğu alıyor. Bir de eskiler çiğnenmiş ekmek morluğu alır der
Dedektifgadget selinkumsal10 gözlerde kayma Kusma Uyku hali baygın gibi yani Vücudunda veya başka yerinde renk değişimi falan
gktgsm selinkumsal10 ½ saat uyutmayın davranışlarını gözlemleyin eskiden annelerimiz ekmek çiğneyip koyuyordu alnımıza ama benim oğlum koydurmuyor ekmek şimdi isim vermiyim ama eczaneden şişlik ve morluk oluşmaması için bir krem satılıyor buzdolabında tutuylrum böyle düştüğünde vurduğunda hemen sürüyorum morarmadan geçiyor yapıştırıcı gibi bişey kuruyor orda
emosss__ Ekmek çiğneyip koyun ve birkaç saat unutmayın gözlemleyin farklı bir hareketi yada kusması olursa hemen doktora götürün