busraistir Selam kızlar doktor dün bize raporlu mama verdi çok bir kilo eksiğimiz yok ama alt sınırın böyle olmasını istiyoruz dedi onlarda da dişle ilgili sorunlar oluyormuş sanırım bi bilginiz var mı ?